23 januari, 2010

Omtagning

Idag har jag gått upp i vad som skulle kunna kallas ottan för mig som börjar bli van vid att vara distansstudent och "hemmafru". Sju ringde nämligen klockan och efter lite smink och kaffe är jag snart redo att åka på lite secondhandrunda. Först ut är Hjulet i Vårgårda och därefter blir det lagom att åka till Vinden i Alingsås. Jag är på jakt efter en fin golvlampa som ska passa in här hemma, bland annat. Förra veckan hade de tydligen sålt en Carl Malmsten fåtölj på Hjulet. tror att den hade sålts för ungefär 2500:- Dessutom går det att köpa riktiga pälsar för en hundring, om man skulle vara sugen på en sådan.

1 kommentar:

melissa sa...

åh va kul det låter att vara distansstudent!! men jag har nog ingen sån diciplin på mig, så det skulle inte funka för :S hahaha.
Opponeringen gick bra, jag va verkligen jättenervös! hatar sånt. speciellt när man har erfarenhet av att vissa i vår klass brukar ta fram motorsågen vid sånna tillfällen;)hehee.
Vad är det för distanskurser du läser?
kram