20 januari, 2010

Men galan var iallafall super.

Igår var jag + sambo på P3 Guld, därav blev det ingen matlagning hemma eftersom vi åt innan galan i Gbg. Vilken besvikelse på maten. Smaklöst och trist pasta trots att den tydligen skulle varit hemmagjord. Ångrar bittert att jag inte valde den där pizzan med parma och tjosan på. Känns nu efteråt som om det iallafall hade varit ett hyfsat säkert kort. Menmen, ska inte deppa för det. Idag ska jag nämligen börja med att göra all den mat vi ska ta med till Sälen nästa vecka. Har satsat på att göra så gott som alla middagar i förväg så att så lite som möjligt behövs göras och köpas där. Först ut är pizzabullar!

1 kommentar:

melissa sa...

åh va lyx!va ni på galan!:) hur var det? har du inga bilder du kan lägga upp??:)
I vår ska jag läsa Mediaträning, Internkommunikation, Konstvetenskap & Digitalfoto:) allt här på hlk, bekvämt och bra;) har inga planer på att flytta på mig hehe:)

Kram