27 april, 2010

Drömmar just nu

Åh, nu till våren och sommaren har jag verkligen börjat längta efter hus igen. Det är en längtan som första gången drabbade mig förra sommaren när jag var på väg att bli tokig av att sitta i en lägenhet med bara en balkong för frisk luft under alla sköna dagar. Visserligen var jag ju ganska tacksam för att det var just en lägenhet utan trappor och skit när jag gick gipsad men det hör liksom inte hit. =)  Men nu när de långa kvällarna har börjat att smyga sig på vaknar längtan igen. Och på landet ska det vara dessutom. Inte helt öde med tre mil till närmsta granne men gärna utan insyn utan att behöva ha en tre meter hög häck. Idag drömmer jag om dessa två hus, som   tyvärr ligger åt helt fel håll. http://www.hemnet.se/beskrivning/652895?r=3 och http://www.hemnet.se/beskrivning/655301?r=3





















Antar att det bara är att fortsätta drömma och även kanske söka lite jobb så att det finns en chans att förverkliga drömmarna!

1 kommentar:

Hedvig sa...

åh,har helst lust att skippa det där med att flytta till lägenhet och gå direkt på ett hus=)